Melbourne part 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu Melbourne part 1 - Reisverslag uit Melbourne, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu

Melbourne part 1

Door: Fre en Jap

04 Juli 2015 | Australië, Melbourne

Hi all,

Gisteren aangekomen in Melbourne en hebben toen "the grid", het stadcentrum bezocht. We hebben o.a. St Peters Cathedral en federation square bezocht. S'avonds zijn we langs de Yarra river gelopen en hebben we Australian Football gekeken.

Vandaag zijn we onze dag begonnen in de Queen Victoria Market waar we tussen allemaal kleine kraampjes hebben gewandeld. Daarna zijn we deels lopend, deels met de tram naar de Docklands gegaan, daar aangekomen hebben we eerst één kopje thee gedronken aan de jachthaven om op te warmen, het is maar 12 graden hier en één fris briesje. Vervolgens zijn we naar de Melbourne Star gegaan (reuzenrad) en hadden we een mooi uitzicht over de stad.

Vanavond gaan we nog lekker wat eten op Swanson Street.

See you later

• 04 Juli 2015 - 10:54

Jolanda Allonsius:

He fre en jasper,
    Leuk om jullie reis verslag te volgen. Dat is genieten .
    Hier is het bloedheet.
    Fre leuke foto van jou met de kangeroo.
    Gr tante

• 04 Juli 2015 - 14:36

Peter:

Hey Fre en jasper. We zijn jalours op jullie temperatuur. Het is in nl om te stikken. klinkt allemaal heel erg leuk daar. Leuk voor ons als achterrblijvers om jullie een beetje te volgen. We zijn zeer benieuwd naar de foto,s. Groeten en have fun!,,

Peter en ingrid