Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu Cairns - Reisverslag uit Cairns, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu

Cairns

Door: Fre en Jasper

21 Juli 2015 | Australië, Cairns

Afgelopen 3 dagen in Cairns verbleven.

Waar we de eerste dag lekker rustig aan deden en een middagje aan de lagoon hebben gelegen in de zon. En 's avonds gezellig met wat vrienden in het hostel wat hebben gedronken.

De 2e dag zijn we per boot naar the great barier reef gevaren en hebben we gesnorkeld en gedoken daar. We hebben schildpadden, roggen , vissen en veel koraal gezien. Die avond hebben we met onze kamergenoten lekker pizza gegeten in het hostel.

De laatste dag zijn we naar de Tablelands gegaan. Hebben we gezwommen in koude meertjes in het tropisch regenwoud en zijn we van een natuurlijke glijbaan afgegaan. In de middag hebben we 2 kraters van een oude vulkaan bezocht.

Nu zijn we in Brisbane waar we onze laatste dagen doorbrengen

• 21 Juli 2015 - 11:34

Maria:

Wat ziet het er allemaal prachtig uit, geniet er allebei nog maar even goed van!
    We hebben vandaag je kaart ontvangen Jasper, bedankt!

• 21 Juli 2015 - 14:30

Oma V Riet:

Wens jullie een hele goede reis terug,geniet nog even van deze dagen,zie jullie weer in Terneuzen.

• 21 Juli 2015 - 17:13

Bernadette:

Veel plezier nog, de komende dage!

• 21 Juli 2015 - 17:31

Jolanda:

Fre , bedankt voor je kaartje.
    Spijtig dat je geen koala beertje in je tas past.
    Geniet lekker van jullie laaste vakantie dagen
    Groeten uit Terneuzen fam. allonsius