Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu Whitsundays - Reisverslag uit Airlie Beach, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu

Whitsundays

Door: Jasper

17 Juli 2015 | Australië, Airlie Beach

gisteren zijn we één dagje naar whitsundays geweest. De ochtend begon met een stukje varen op één super snelle boot. Toen we tussen de eilanden vaarden werden we begroet door dolfijnen. Ze sprongen uit het water rond de boot. Op onze eerste stop gingen we snorkelen en hebben we mooie vissen, schildpadden en stukken koraal gezien. En ik heb walvissen horen zingen onderwater. Op het stuk in de boot naar onze 2e stop hebben we ook een mannetjes walvis gezien.

Onze 2e stop was één wandeling over het grootste eiland waarvan we één mooi uitzicht hadden op Whitehaven beach en een kolonie pijlstaartroggen.

Onderweg naar onze laatste stop zijn we langs de set van pirates of the caribean gevaren. Jammer dat de acteurs er zelf niet waren. Onze laatste stop was whitehaven beach, waar we lekker op het strand gelegen hebben en van onze lunch genoten hebben. Ook hebben we op strand nog met een schildpad gezwommen.

Daarna zijn wel op volle snelheid terug gevaren. Vandaag reizen we per bus naar Cairns

• 17 Juli 2015 - 08:10

Paul:

Jullie hadden daar bij Whitesunday wel een geweldige tocht!!!! Schilpadden, dolfijnen, walvissen. Wow, niet bepaald het alledaagse uitzicht. Jullie hebben toch wel foto's van alles gemaakt? Veel plezier met het duiken.

• 17 Juli 2015 - 14:29

Peter:

ik ben jaloers!!

• 17 Juli 2015 - 14:55

Oma V Riet:

Jullie genieten toch met volle teugen,ben gewoon een beetje jaloers.Er komt nog zo,n mooi stuk.Nog veel plezier Veel groeten voor jullie beide.