Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu Fraser Island - Reisverslag uit Hervey Bay, Australië van koalaquest - WaarBenJij.nu

Fraser Island

Door: Fre en Jap

14 Juli 2015 | Australië, Hervey Bay

Zondagavond aangekomen in Hervey Bay, toevallig ook kaas en wijn-avond en filmavond. De volgende dag zijn we naar Fraser Island gegaan. Vanaf de ferry naar het eiland konden we dolfijnen, pelikanen en zeeschildpadden zien. Aangekomen zijn we dwars door het tropisch regenwoud gereden en hebben daar ook een mooie wandeling gemaakt midden in het woud. Omdat er geen aangelegde wegen zijn ging onze bus alle kanten op en werden we lekker elkaar geschud. We hebben daarna een bezoek gebracht aan het super heldere meer: Lake Mckenzie. Daarna zijn we met de bus over de enige snelweg van het eiland (het strand!!) met 80 km per uur verder gereden. We hebben een scheepswrak gezien en coloured sands. Hier is het zand een koperachtige kleur door de mineralen in de bodem en ook gesteenten hebben verschillende en aparteu kleuren. Na deze dag zijn we verder gereisd richting Airlie Beach, hierover snel meer!
Zonnige groetjes van ons

• 16 Juli 2015 - 18:41

Jolanda :

Fre van harte gefeliciteerd met je toelating tot geneeskunde.
    Geniet lekker van jullie vakantie, voordat het echte leven begint!
    Groeten tante jo

• 16 Juli 2015 - 20:23

Ingrid:

Hoi fre en jap ,
    Geniet van jullie mooie reis!!!!
    Hebben jullie nog foto s?

Liefs ingrid

• 16 Juli 2015 - 20:51

Marie-Jose:

Hoi toeristen, super leuk om jullie verslagen op te volgen, hplk volgen er nog veel foto's. Koala beertje wel heel teder, ik denk dat het wel heel bijzonder is om al die dieren in reality te zien! En nog van harte met je toelating genieten jullie er nog maar van en tot over een paar weekjes!! Liefs tante MJ